Shou is in~


Vill redan nu ta död på tidnigsutdelaren.

Alltså... vems idiotiska idé var det att man ska dela ut vissa tidningar så jäkla tidigt på morgonen?! Jag lär snart gå och lägga mig, men kan nästan slå vad om att jag kommer vakna när tidningen dimper ner i posten. Visst, en del vill väl ha något att läsa på morgonen... men ändå?
Lovar att det inte hjälper att sätta upp någon lapp på dörren heller. Har testat och tidningen kommer i alla lägen. Samma sak med reklam även om det står INGEN REKLAM TACK!
Funderar på att sätta upp en lite mer arg skylt på min dörr, då kanske man slipper eländet! ;)

Fast nu kanske det inte ens är någon idé att sova...? Kan ju alltid vänta tills efter tidningen har kommit. Börjar faktiskt bli hungrig så jag kan äta frukost och sen sova tills typ 12! Skulle inte göra någon större skada i och med att det är typ så mitt dygn har vart vänt på sen... 3-5 månader tillbaka? Något sånt ja ^^

Shou tänker inte ens bry sig om att försöka ta sitt bloggande seriöst i och med att hon ALLTID glömmer bort att hon har en blogg. Great, huh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0