Kvällens planer?

Så vad har folk för planer inför kvällen och helgen? :)
Bara lite nyfiken~ Det vill säga om någon ens kommenterar, jag är inte så flitig på att vara runt och göra reklam för mig själv. Är helt enkelt för lat för det. Har du ramlat in på min blogg så kul för mig! Och kanske kul för dig, eller? Haha.

Mina planer

Ikväll:

Ta det lugnt, spela lite. Funderar på att hitta någon bra film att se på!
Fredag:
Sitta i min ensamhet och eventuellt ringa min älskling som bor för långt bort för att vara med mig. Filmkväll med mig själv?
Lördag - söndag:
Åka till min pappa och se till att jag blir lite bortskämd.

Gud vad tråkigt egentligen. Hatar att vara sjuk. Jag vill ut med några kompisar och festa lite. Det var ett bra tag sen nu! Är mestadels en hemma-person men då och då vill man ju ut och festa ;)

Så vad ska ni ha för er? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0