Dålig. IGEN!

Jo jag är medveten om att jag än en gång vart extremt dålig i och med att jag inte skrivit på evigheter. Men jag har ingen motivation till att bli någon "stor-bloggare" i vilket fall som helst. Jag skriver när det faller mig in, har ingen lust att tvinga ur mig inlägg ^^

Just nu är väl livet inte på topp. Har vart sjuk sen i måndags och kunde inte sova på cirka tre dygn för att mådde så illa. Haha, hypokondrisk som man är så satt jag och överanalyserade varje symtom jag hade och fick allt att verka 100 gånger värre än vad det faktiskt var! Tack och lov så mår jag nu bättre... men jag är lite illamående och så. Har spenderat dagarna nedbäddad i soffan.
Men det är inte helt fel, speciellt inte uppkommande dagarna i och med att jag har fått hem en hög spel som jag beställt from spelbutiken.se (favorit sida!)
Så nu har jag spelen Resident Evil 4, Silent Hill 4: The Room, Bleach: Dark Souls och Devil May Cry. Perfekt! Kommer ha en hel del att underhålla mig under kommande veckor! I och för sig så ska jag även börja studera på distans... men det blir kul, dessutom så får man ju pengar för att studera så ;)

Nej men jag har inte så mycket mer att säga. Tror jag ska gå och ta en macka eller två om jag kan få ner det... har haft problem att ens tugga på något de senaste dagarna! Men jag är grymt hungrig så man får hoppas på det bästa! Sen ska jag släpa in mitt PS2 till varddagsrummet även om jag vet att min mor hatar det ^^

Shou säger hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0