VHS!

Idag är första gången på flera år (bortsett från igår!) som jag har gått igenom de VHS-filmer vi har. Både köpta och inspelade. Sen vi skaffade DVD har VHS vart typ bortglömt... men inte nu längre! Vi har ju massor av bra filmer på VHS! Så jag kollar just nu på En vampyrs bekännelse, och ska sen se Romeo & Julia. Och är jag fortfarande pigg så tänker jag vara den nörden jag är och se på en av mina gamla goda hederlige Pokémon filmer som jag också hittade längst in i ett skåp!
Hrm. VHS är underskattat. Det har sin charm! Shit... de ungar som födds i dagens läge lär ju knappt veta vad VHS är när de är större, haha! Det är sånt jag nästan tycker är läskigt... saker bara "försvinner" när det kommer nyare och bättre saker. Men jag ska hålla fast vid mina gamla hederliga saker haha!

Men jag borde fortsätta se på film nu... och se på lite anime. (Ja, jag råkar små kolla lite på annat på datorn samtidigt som jag ser på min film xD).

Shou säger hej då för stunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0