Usch vad jag skäms!

Först och främst... har man läst mig förra inlägg så vet ni att jag runt klockan 5 tvivlade om jag ens skulle sova... och jag somnade faktiskt! Men mot alla odds så sov jag! För länge.

Det var liksom meningen att jag skulle möta upp min älskling på stationen runt klockan 10. Men jag sov som en stock och vaknade klockan 10.20 av att min mobil ringer! Det lät typ såhär:

"Mnnhmm... vemäre?"
"...låt mig gissa. Du ligger och sover och är inte påväg till stationen..."
"Vadå stationen? Vi sa ju... typ... 10?"
"Klockan är snart halv elva för din information..."
"ÅHHERREGUDFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT! JAG KOMMER!"
"Det är lugnt, haha!"
"Men neeej! Gah jag skyndar mig!"
"I'll be waiting."

Gissa om jag kände mig skamsen när vi träffades huh? Och så hann jag självklart inte städa innan heller. Så mitt rum var ju inte sååå kul att visa upp!
Men, men. Vi har haft en bra dag, och snart är det filmdags! Men jag ska nog skriva några fler gångner ;)

Shou måste ta en dusch!

 


Kommentarer
Postat av: Dime :*

Guu va fin blogg!<3



Allt bra med dig?



kram <3

2009-10-29 @ 23:03:48
URL: http://diimesafarii.blogg.se/
Postat av: Dime :*

Jodå allt e bra (Y) :)<3



ses imorrn sötnos <3

2009-10-29 @ 23:21:29
URL: http://diimesafarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0