Totalt megastort misslyckande!

Neeeeeeeej!
Jag skulle ju vända tillbaka på dygnet idag! Jag hade ju tänkt gå upp typ 9 eller 10... men jag måste ja stängt av väckningen på mobilen. För jag vaknade och möttes av det digitala siffrorna 15:37 när jag gick upp. Ångest våg? Det kan man lugnt säga! Usch jag hatar när jag sover så länge trots att jag skulle gå upp skapligt tidigt. Men jag skyller allt på att jag såg på en lång film.
Fick helt plötsligt ett sug att se Titanic, haha. Så jag gick igenom alla våra VHS band och hittade den inspelad efter ett tag. Och jag var ju tvungen att se klart hela filmen trots att jag har sett den x-antal gånger förrut!

Men nu ska jag nog gå och se om jag ska beställa mat. Jag är hungrig, men jag tänker fan inte äta frukost vid den här tiden! Då är det bättre om jag helt enkelt beställer mat! xD

 

Shou krälar iväg mot telefonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0