Nyttigt? Nooo.

Kan ju inte direkt säga att det blev en särskilt nyttig frukost! Hade ju nästan ingen hemma... så det blev typ chips och godis. Nyttigt? Nope. Gott? Jo då! Fast jag tyckte det var lite synd... jag gillar ju frukost. Hade hellre haft någon riktigt god macka, haha! Men, men... älsklingen försökte övertyga mig om att det inte var så onyttigt.

 

"Men tänk såhär... chips är potatis. Du äter potatis till frukost, det är ju inte sååååå farligt, eller hur?"

 

Yeah right.
Äsch, bryr mig inte om onyttighetsfaktorn (det är ju äntligen helg!), jag råkar bara gilla en normal frukost, plus att nu har vi inte lika mycket godis kvar till kvällen! Vi ska väl se på Idol och mumsa upp resten av godiset, i värsta fall ta en tur in till stan och köpa lite mer! (Tror jag i alla fall måste in till stan och se till att vi får något att äta sen... om vi nu inte fortsätter på vår onyttiga bana och beställer hem från pizzerian).

 

Shou ska nu utmana sin älskling på något spel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0