Lonely, I'm so loooonely...

I've got noooobooooody, fooor myyy oooooown~
*host* Jo jag är ensam nu, älsklingn var tvungen att ta ett tåg hem för ett tag sen pga av något som jag inte tänker nämna i bloggen. Men det var inte kul att skiljas åt redan,  jag trodde ju vi skulle ha liiite mer tid! Tills typ imorgon?
Men, men... det får man väl ta!

Ska nog beställa en pizza strax och sätta mig och se på någon film i väntan på att se idol, haha. Sen kan jag tröstäta godis eftersom jag blev ensam och övergiven! Äsch, jag överdramatiserar. Men det är tråkigt när det blir såhär när man inte har träffats på flera månader och sen bara hinner umgås i cirka en dag... nu har jag ingen aning om när vi kommer att kunna ses igen. Hoppas det blir snart i alla fall :/

Weeeell... jag har tråkigt nu. Så jag sitter på den fantastiskt roande sidan omegle.com där man chattar med en slumpmässig främling. Haha, man kan få ut en hel del roliga skratt av den sidan! Självklart är ju en hel del personer som man skriver med idioter. Vet inte hur många killar som har försökt få mig att gå med på cam-sex. NEJ TACK. Jag skulle aldrig utsätta mig för något sånt, usch.

Shou ska fortsätta ha kul på omegle!


Kommentarer
Postat av: amanda

inte så roligt.. speciellt inte på en fredagskväll heller :/

du får nog tröstäta mycket nu ;) hehe :P

2009-10-30 @ 17:42:28
URL: http://amandasophias.blogg.se/
Postat av: Natte

ja hehe:) Har ni ett långdistansförhållande?

2009-10-30 @ 18:48:25
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättebra blogg! :)

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

2009-10-30 @ 19:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0