Grannar

Grannar.
Ibland så är det verkligen trevligt med grannar, ibland så är det mindre trevligt. Jag känner typ ingen av grannarna i mitt lägenhetskomplex. Och vet inte om jag borde vara tacksam över det eller inte... Grannarna som bor i lägenheten bredvid har en förmåga att typ bråka hela tiden. Jag har vaknat flera gånger av att de har högljudda gräl. Grannarna över har party varje dag. Okej, överdrift... Men ibland så känns det som att de har fest varje dag. Och jag bryr mig inte riktigt... tills det handlar om en vardag och de har party tills typ 4. Det är inte kul. Speciellt inte när det är så lyhört...
Andra grannar sköter sig bra inomhus. Men själva problemet är deras ungar. Seriöst, kan man inte uppfostra sina ungar lite bättre? Det är alltid någon unge som ringer på minst en gång i veckan och sen springer. Och utomhus är flera av ungarna helt odrägliga. Om det inte var så att jag skulle få en drös arga föräldrar på mig så skulle jag säkert jaga iväg flera av ungarna i ilska haha!

 

Nej usch. Jag skulle kunna tänka mig att bo i en del av staden där det var mindra ungar. Och så vill jag då helst bo i hus så man slipper oljudet från de andra grannarna. Jag vill ha lite mer lugn och ro, men jag vill samtidigt ha nära till stan... men man kan väl inte få allt :/

 

Shou ska nu se på Idol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0