November!?

Ibland blir jag nästan rädd för hur fort tiden går! Kändes ju som att det var SEPTEMBER nyss. Och nu är det helt plötsligt november? Nej jag hänger inte riktigt med i kalendern måste jag säga... jag vill inte ha massor av snö och kyla! Eller kanske... ibland är det ju mysigt eller roligt, haha. Men annars så har jag hellre vår eller sommar!
Men, men... huvudsakligen så kikade jag in här för att skriva god natt.

Eller kanske god morgon? Ja. God morgon är nog mer passande än god natt i alla fall, med tanke på att klockan snart är 5. Well... jag blir nog uppe ett tag till. Är fortfarande jätte pigg! Men det är väl så det blir när man har vaknat runt klockan 16.00!

Shou hoppas alla hade en trevlig Halloween!
(Själv höll jag på att NÄSTAN jaga bort ungar från min dörr. JAG HAR INGET GODIS TILL ER FFS. BARA TILL MIG SJÄLV!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0