Men usch vad jag är dålig...



Vadå noll uppdateringar på snart en månad? Får lov at skärpa till mig rejält!
Well, har vart rätt så upptagen (läs: lat) den senaste tiden, plus att jag är så himla trött hela tiden. Jag svär, jag gör knappt något om dagarna men trots att jag sover länge så känns det alltid som om att jag knappt har sovit. Det stör mig riktigt rejält! Men, men... vad kan göras åt det?

I andra nyheter så har jag lyckats städa mitt rum idag och det ser faktiskt riktigt snyggt ut! Ska jag vara ärlig så är jag stolt över mig själv för mitt rum ser ofta ut som en krigs-zon (det är i alla fall vad mamma säger!)... mitt rum hos pappa brukar dock vara mycket prydligare. Kanske för att jag har mindre saker där...? Haha! Hos mamma har jag säkert runt 500 böcker, ett hav av spel, tidningar, tidningar och ännu mera tidningar... och alla mina block och pennor. Och allt... okey, jag ska hålla tyst nu!

Shou ska gå och lägga sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0